Als office manager ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor!

  • Amsterdam
  • 24 uur
Ik heb interesse

Reageer vandaag nog!

Dit kun je verwachten

  • Een salaris tussen de € 2.563,- en € 3.152,- per maand op basis van 36 uur volgens de CAO zorg en welzijn en op basis van jouw werkervaring.
  • De CAO heeft een goede pensioenregeling en 25 vakantiedagen.
  • Om je werk goed te doen krijg jij een laptop.
  • Een betrokken organisatie met een duidelijke missie.
  • De mogelijkheid om een verschil te maken in het leven van kwetsbare individuen en om bij te dragen aan positieve maatschappelijke verandering.

Ons verlanglijstje

  • Ervaring in het vak, bij voorkeur binnen een non-profit of maatschappelijk betrokken organisatie.
  • Ervaring met het ondersteunen van het MT.
  • Goed in het documenteren en archiveren van binnenkomende stukken en lopende projecten.
  • In staat om zelfstandig te werken en projecten van begin tot eind te beheren.
  • Je wilt je actief inzetten voor de missie van Oudezijds100.

Al ruim 68 jaar zijn wij, Oudezijds 100 te vinden in hartje Amsterdam en hebben wij verschillende initiatieven gestart. Zo kunnen mensen al jarenlang ‘gewoon’ bij ons binnenlopen. Wij organiseren activiteiten, denk aan muziekavonden en Nederlandse les, ook hebben wij twee keer per dag een kapel-dienst die iedereen kan bijwonen. Jij speelt een cruciale rol in het kantoor van Oudezijds 100. Oudezijds 100 draait voornamelijk op vrijwilligers maar we hebben ook vaste medewerkers in dienst voor de hulpverlening, financiën, PR en fondswerving. Jij bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor.

Mensen uit alle hoeken van de samenleving vormen samen Oudezijds 100. Wij verlenen gastvrijheid in de brede zin van het woord, iedereen is welkom. Hiermee stellen wij het evangelie van Jezus Christus present. Als groot gezin bieden wij hulp waar nodig. Wij vinden vrijheid en vertrouwen belangrijk, vanuit deze basis willen wij samenwerken. Onze gemeenschap is niet een bedrijf, maar eerder een grote familie.

Ik heb interesse
Aan het werk bij

Zo ziet je dag eruit

08.45
Je dag begint om 08.45 uur in het gezamenlijke ochtendgebed.
09.15
Na afloop drink je koffie of thee in de Kajuit met collega’s, gemeenschapsleden en bezoekers.
09.30
Om 09.30 start het wekelijkse check-in moment met je collega’s, deze heb jij voorbereidt.
10.30
Je gaat aan de slag met je mailbox!
11.00
Je gaat langs bij Lyke om de de to-do’s van de komende dagen door te nemen.
12.15
Lunchtijd! Er is een gezellige en gezamenlijke lunch in de Refter. Natuurlijk hierna ook even gezamenlijk afwassen.
13.00
Na het eten heb je een belafspraak met een nieuw fonds en ga je verschillende mails en documenten archiveren.
14.30
Je doet een bestelling voor nieuw briefpapier op kantoor.
15.00
Je haalt een kop koffie in de Kajuit en maakt een praatje met de receptionist en bezoekers.
16.00
Je bent lekker bezig met een fondsaanvraag.
17.00
Begonnen aan de afronding van de laatste zaken. Tot slot maak je alvast een overzicht van de to do's voor morgen!

Trekt onze missie en verhaal jou?

Ben jij gepassioneerd om Oudezijds 100 te ondersteunen in verschillende taken en diensten en wil je bijdragen aan een organisatie die zich inzet voor een sociaal rechtvaardige samenleving? Wij komen graag met jou in contact. Stuur ons een appje of vul onderstaand formulier in. We kijken ernaar uit om van je te horen!

Kom werken bij het team van

Ik heb interesse

Vul dan hieronder je gegevens in. Wij nemen contact met je op om een afspraak maken.

WhatsApp met Merel van

Ik wil nog meer weten

Heb je vragen, wil je meer weten of twijfel je of je geschikt bent? Stuur Merel een WhatsApp op 06 34 02 56 18 of mail naar hr@oudezijds100.nl.